It Support (Alkalmazás- És Ügyféltámogató) Munkatárs

Cég neve: Qlm Development Center Kft.
Munkavégzés helye: Törökbálint
Munkavégzés helye: Törökbálint
Aktiválás dátuma: 2024-01-11
Állás bemutatása
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban,program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben,felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása,az ügyfél által jelzett hibajelenségek reprodukálása, tesztelése, továbbítása a fejlesztők felé,a hibajegyek státuszának nyomon követése, visszajelzése az ügyfelek felé,részvétel a saját fejlesztésű ERP és raktárirányítási rendszer tesztelésében,új fejlesztések folyamatos követése,kapcsolattartás a fejlesztői és projekt csapattal,szakmai tapasztalatoddal, ötleteiddel segíted a csapatod és ezen keresztül a céget a fejlődésében. Angol nyelvtudás,informatikai végzettség,JIRA vagy más folyamatkezelő rendszer használatában szerzett tapa...