Pénzügyi, Kontrolling És Adminisztrációs Vezető

Cég neve: Neopac Hungary Kft.
Munkavégzés helye: Debrecen
Munkavégzés helye: Debrecen
Aktiválás dátuma: 2024-01-08
Állás bemutatása
Kiemelt feladatok és felelősségek: Felelősség a vállalati célok eléréséért együttműködésben az ügyvezetővel és a menedzsment tagokkal, figyelemmel a vállalat eredményességére,Költségek alakulásának felügyelete, különös tekintettel a beruházási tervekre, illetve a vállalat egyes osztályainak üzleti tervszámaira, Havi-, negyedéves zárások, éves beszámoló határidőre történő elkészítése, figyelemmel az anyavállalati elvárásokra, illetve a magyar Sztv. szabályainak megfelelően,Kontrolling folyamatok fejlesztése a vállalatvezetés elvárásai szerint,Felelősség a vállalati Budget és Forecast határidőre történő elkészítéséért,Eseti jelentések, riportok elkészítése az anyavállalat részére,Kapcsolattartás a könyvvizsgálóval és a hatóságokkal,Kapcsolattartás az anyavállalat...