Barion Pixel
!!! TESZT RENDSZER !!!
Aktiválás dátuma: 2023-11-04

Állás bemutatása

Feladatok: Általános adminisztratív feladatok ellátása (nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése, szerződések kezelése, adatbázis karbantartás, számlázás, szerviz anyag rendelések kezelése) Ügyfélkapcsolati teendők ellátása (megrendelt és/vagy szervizelt áru átadás-átvételének bonyolítása,) Ügyviteli rendszerben (NAVISION) megrendelési folyamat kezelése CRM rendszer használat Egyéb asszisztencia a szerviz területek számára Egyéb ad-hoc feladatok Elvárások: Középfokú végzettség (kereskedelmi vagy közgazdasági) Minimum 1-2 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat Középszintű angol nyelvtudás (szóban és írásban) Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, kiemelten Excel és Word) Előnyök: Felsőfokú végzettség Tárgy...
Tovább a hirdető oldalára →