Hr Koordinátor

Cég neve: Beck And Partners Kft.
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest
Aktiválás dátuma: 2024-01-11
Állás bemutatása
Főbb feladatok:
HR adminisztratív feladatok ellátása, kimutatások, prezentációk elkészítése,
Munkaügyi dokumentumok napi szintű kezelése, karbantartása (személyi anyagok, szabadságok, betegszabadságok, bejárási támogatások, képzési mátrix stb.),
Ki- beléptetés folyamatának támogatása,
HR folyamatok és szabályzatok kialakítása, aktualizálása, folyamatos felülvizsgálata,
Munkavállalók támogatása minden munkaügyhöz kapcsolódó témában, az esetlegesen felmerülő problémák megoldása; dolgozói kapcsolattartás, ügyintézés,
HR projektek koordinálása,
Ad-hoc felmerülő problémák kezelése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
Szakirányú minimum középfokú végzettség,
Minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
Munka Törvénykönyve alapvető szabályainak ismerete,...