Minőségirányítási Mérnök (Vevői Kapcsolattartó)

Cég neve: J.h.ziegler Magyarország Kft.
Munkavégzés helye: Bábolna
Munkavégzés helye: Bábolna
Aktiválás dátuma: 2024-01-09
Állás bemutatása
Vevői kapcsolattartás, reklamációkezelés, kivizsgálások elvégzése, válaszadás vevői/CAQ 8D riport formábanTermék, folyamat vagy rendszer nem megfelelősége esetén vizsgálatot indítani és szükség szerint gyökérok elemzést végezni, valamint aktív részvétel az akciók bevezetésébenFMEA, Control Plan felülvizsgálata, frissítéseMinőségbiztosítási vizsgálatok dokumentálása, jelentések készítése, reklamációkhoz kötődő oktatások szervezéseFolyamatok fejlesztése, termékek minőségének javításaMegbeszélések kezdeményezése cégcsoporton belül és az ügyfelekkelRövid és hosszú távú feladatok kontrollált vezetése és nyomonkövetéseVálogatási akciók koordinálásaMinőségi szabványok megismertetése és betartatása, vevői követelmények közvetítése a gyártósorokon