Ügyfélszolgálati Vezető

Cég neve: Émi Nonprofit Kft.
Munkavégzés helye: Szentendre
Munkavégzés helye: Szentendre
Aktiválás dátuma: 2024-01-03
Állás bemutatása
pályázat- és támogatáskezeléssel összefüggő, webes contact és call center (telefonon és emailen zajló ügyfélkiszolgálás) vezetői feladatainak ellátása;ügyfélkiszolgálási folyamatok teljes körű felügyelete;az ügyfélszolgálat eljárásrendjeinek kialakítása, felülvizsgálata, javaslattétel azok módosítására;ügyfélszolgálati munkatársak feladatainak szervezése, nyomonkövetése, ellenőrzése, szakmai és operatív irányítása;teljesítménymenedzsment, folyamatok minőségi mutatószámainak felállítása, ellenőrzése és a szükséges változtatások megfogalmazása és végrehajtása;ügyfélszolgálat belső képzéseinek szervezése és megtartása, a képzési tematika és tartalom összeállítása;ügyfélszolgálati munkatársak fejlesztése, motiválása;az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyságát elősegítő informatikai fejleszté...